Önskningar

Hej!
Älskar vallmo
den är så skir & vacker.
Finns i så många färger.
Har planterat många
som tyvärr har blivit uppätna av mödarsniglar.

Ger upp
finns andra blommor som är minst lika vackra.

I våran lilla trädgård
i en sluttande rabatt.
Där växer paradisbuskarna och blommar alltid så vackert.
Lavendeln likaså.

Men i år så blommar även den skiraste röda 
VALLMON
som jag inte har en aning om var den kommer ifrån.

Det är inte bara en planta utan några stycken.

Min älskade bror fyller år idag
han är där ovan molnen.

Tillsammans med min mamma & pappa.

Dom har det bra .....

Medans jag njuter av vallmon.

Ler 
&
sjunger för mig själv.
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det din födelsedag
hurra hurra hurraaa!

♥ ♥ ♥


KRAM












Kommentarer

  1. Så vackra bilder på vallmon även om du inte hade så många kvar. Hoppas du får en fin dag
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar