Förgyllt dagen med Origami

Hej!
Viker inte bara näsduken för att torka näsan idag hihi.
Fick för mig att nu när jag ändå är sjuk och har svårt för
att ligga i sängen med mina hostattacker så får jag sitta upp.

Aldrig försent att försöka sig på att lära sig något nytt.

Jag har klippt,klistrat & vikt i det oändliga idag ...
puh, 
typ 511 delar!
Kanske är just det projektet klart till påsk hihi.

Ville så gärna ha en stjärna,
så det blev en lättare variant.
Ja, som ni ser är inte alla taggar lika taggiga.
Men vad gör väl det tänker jag när den är homemade.

Hade jag velat haft en helt perfekt hade jag köpt en.

Redan kväll och jag tror minsann att det blir tidig
sänggång ikväll.
Först en god kopp the och några pepparkakor & skumtomtar
framför netflix.

Njut Kvällen
KRAM














Kommentarer