Novembermörker

Nyanser av grått,dimma och inget solljus.
Tristare än trist.
Om man nu väljer att se det som så!

För mig är det en tid för att hitta inspiration inför julen,
jag som är en kreativ själ ut i fingerspetsarna och älskar
den här tiden innan ....

Strosar runt i mina favvo blomsterbutiker,
och kan bara konstatera att man åter igen bara 
vill ha aaaallt, och jag menar verkligen allt!

Same,same, varje år!!

Helt absurt faktiskt!!

Det där att man vill ha,
men behöver man det?

Kottar,
fick några kottar modell större för ett par år sedan.
Som jag haft som dekoration på ett fat osv. som jag
tagit fram till varje jul.

Men nu blir dom stommen till årets adventsljusstake!

Det här att återbruka.
ÄLSKART!

Ljus
Hållare
Kotte
Toarulle ( dela toarullen på fyra bitar)
Klä med vaxat papper.

Tänkte även köra på en lyxvariant,
sprayade fyra små silverkoppar i guld
att ställa kottarna i.

Kommer fler bilder närmare advent.

Är ni som jag i bara förstadiet eller har ni redan
köpt er första hyacint eller t om klätt granen?

KRAM





















Kommentarer

  1. Wow vad fin din blogg blivit!!! Jag har varit lite borta från din blogg ett tag nu känner jag. Men vad fin den är, ännu finare än innan. Älskar kottar för övrigt! Väldigt fina idéer du gjort!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar