Tänk att det redan är sista dagen i September.

Hej!

Sprungit in och ut mellan skurarna
och grävt upp alla mina dahlia knölar,
vi har redan haft några frostnätter, brrr!

Plockat ekollon i massor och fått en påse
kastanjer av söstra min.
Ekorre som jag är samlar jag på mig ett förråd
av nötter hihi.
Blir även fint att använda med barnen i förskolan.

Annars då,
är tempot väldigt högt just nu när jag börjat jobba heltid igen.
Med två av mina kolleger som slutade efter semestern, 
så lite personalbyten på det.

Men nu äntligen har även det ordnat upp sig med två vikarier
som jag har väldigt roligt ihop med,
arbetsglädjen är återställd kan man säga!

Här blir det pannkakor till kvällsmaten,
varit så sugen på det så länge.
Mannen min står och gräddar medans jag och yngsta
kommer att sitta som två fågelungar med öppna munnar
och vänta på att det är klart hihi.

En av mina vikarier undrade hur gammal jag var,
undrar om hon tyckte att jag var barnslig eller bara gammal hihi.

Ärligt
jag
är barnslig!

Njut Kvällen
KRAM


 ♥ ♥ ♥ 















Kommentarer

  1. Frost här också och har jag fått upp mina dahlior? Icke! Veckorna går för fort...
    Så höstmysigt hos dig ser jag, jättefin ljusstake!
    Kram till dig från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar