Måndag

Mitt nya jag att tänka kring Måndagar,
den här dagen skall jag ta tillvara på bästa sätt trots att jag tillbringar
tidig morgon till kväll på jobbet.

Läste en så bra & passande artikel om just detta.

- Arbetsglädje uppstår när jag själv tar ansvar för vem jag vill vara på jobbet.
Och väljer jag ett positivt förhållningssätt till jobbet " smittar" det även mina
kolleger och sprider bra vibbar.
På en välfungerande arbetsplats gnäller man inte, respekterar att alla är olika
och behandlar varandra därefter.
Man skrattar ofta, tar ansvar för företagets mål och vårt eget bidrag till det.

Önskar er en härlig 
MÅNDAG
och fin start på veckan.

KRAM










Kommentarer

  1. Det ligger mycket i det du skriver. Alltid bättre att vara positiv.
    Önskar dig en härlig helg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så sant så...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar