Himlens skådespel.

Hej!
Första veckan avklarad,
det där med att börja jobba efter semestern,
kanske dom få som faktiskt längtar och börjar att
 mentalt börjar förbereda sig inför
jobbet!

Den här hösten
är speciell för våran del.

3
av 
oss
med
jobb med nya utmaningar
&
en med studier.

Och den där fredags känslan,
hade gärna suttit ute men risk att blåsa
upp i skogen eller ännu värre upp på grannens
tak så blev det en kväll i soffhörnan.

Smuttandes på ett glas vin
njöt jag av himlens skådespel
av nyanser av rosa som jag är så svag för
och känner sådan glädje, lycka
för livet just nu!

Finns dagar och dom kan vara rätt många med motgångar ....

Och så finns det dagar med medgångar,
och just där är vi nu
&
stannar
vet inte hur länge ....

en händelse jobbet!

Var en kille som sa till mig att han tror att han älskar mig.
Jaa, sa jag tillbaks att jag vet att jag älskar dig.
Skall då förtydliga att killen är 4 år,
förstår ni då att jag stortrivs på mitt jobb.


Gäspar
så käkarna går i kors nu,

Natti
Natti
Dröm
Sött

***

KRAM











Kommentarer