Hämtat upp påsklådan.

Hej!
Blev en snabb städning i solskenet idag. Och nu var det dax
för påsklådan att åka fram, en endaste inte som jullådorna hihi.
Döm av min förvåning när jag öppnade lådan. Där fanns ägg, fjädrar,
kaniner och annat små bröte men inte en endaste gul sak!!
Inte ens gula fjädrar!!

WHAT!

erkänner, har aldrig varit förtjust i gult. Jamen ni vet gula blommor,
fjädrar, kläder .. nu  ryser jag hihi.

Men nu mina vänner,
älskar gult 💛

Skall köpa den vackraste buketten blommor till påsk som mest
kommer att bestå av gula blommor,
gula kläder, måste ha något gult till våren/sommaren.
Gula fjädrar, nja där gick gränsen hihi.

Men gula kuddar i soffan det funkar fin fint.

Ingen aning om vad den här växten heter men den är helt ljuvlig i
färgerna och passar så fint till mitt gamla DIY ägg.

Vilka färger föredrar ni i påsk?

Finaste kvällen önskar jag er
Kram Arja








Kommentarer

  1. Ja här är det inte mycket gult heller. Men lite fjädrar i träden på framsidan fick faktiskt bli gula. Tror din blomma är en form av bladbegonia. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar