Som jag har längtat.

Trevar in lite försiktigt och säger 
HEJ!

Med en liten knapptryckning så ändrade jag hela bloggen
ja, jäkelen ....

Det har jag aldrig provat förut,
så det klarar jag säkert!
som pippi sa



Så bloggen är lite under uppbyggnad kan man väl säga 
men jag hoppas att ni kikar in ♥

Klockan tickar iväg
och jag skall ta och krypa ner i sängen,
finns en dag som heter imorgon också som jag brukar
säga till Emanuel ( tonåring) hihi.

En svärm med fjärilar har jag i magen allt,
en skön känsla
om något nytt!

God Natt
Sov Sött

Kram Arja ✩

Kommentarer

  1. Så vågligt av dig att förändra bloggen. Det ser väldigt trevligt ut. Ha en fin lördag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade det ♥ Fin dag till dig Kram Arja

      Radera

Skicka en kommentar