Slow Sunday

Hej säger jag från soffhörnan!
Kaffet urdrucket och blev så sugen på blåbärspaj, tror minsann
jag skall baka en, har massor utav blåbär i frysen.

Frysen ja,
den var jag så duktig att avfrosta i fredags, duktig vet e tusan mer
rastlös skulle jag säga hihi.
Passade även på att städa ur kylskåpet eftersom det var sophämtning
i fredags.
Hur mycket mat kan man samla på sig egentligen tänker jag när man
ser allt som skall plockas ut.
Känner mig som en hamster ärligt talat.
Tror minsann att det är något jag skall bli bättre på hihi.

I somras när lavendeln stod i blom, klippte jag några kvistar och frös
ner till vackra isbitar som jag skulle ha vid ett festligt tillfälle,
som jag totalt glömde bort!!

Isbitarna smälte ...

Doften av lavendel,
hur ljuvligt är inte det så här i slutet på Februari?

Finaste dagen till er ♥

Kram Arja





Kommentarer