Måndagspepp

Hej!
Så taggad för att åka till jobbet idag efter en hel veckas snörvlande.
När veckorna rullar på och man jobbar & sliter så kan jag längta att
få ligga i soffan och kolla serier och inte göra någonting alls.
Att vara hemma en vecka snörvlandes, får mig att bli helt tokig,
rastlös och absolut inget att rekommendera att några nya bacilusker
smyger sig på mig.

För nu är jag utvilad och peppad till tusen att ta mig an
den här veckan.

Trivs som fisken i vattnet att jobba på våran förskola men det finns
en baksida också.
Hua för alla snoriga näsor & kräksjukan!!

VABRUARI,
räknar dagarna till 
MARS.

Önskar er en riktigt fin start på veckan
Kram Arja




Kommentarer

  1. Kan bara hålla med. Jag älskar mitt jobb. Men skulle önska att det inte fanns sjukdomar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar