Tillbaka till vardagen.

Hej!
Har nu jobbat en hel vecka och rackans vad den veckan gick fort.
Det där med att gå upp 04.30 vissa mornar, är som en ZOMBIE
innan jag får kaffe i mig. Tur att man har en bit att köra innan man
kommer till jobbet, som pedagog vill man inte skrämma slag på varken
barn eller föräldrar på morgonen hihi.

Känns som att vi alla var lite seg startade första veckan, lite trötta
och lite hemlängtan emellanåt trots att många av barnen hade längtat
till förskolan när dom var lediga.

På vardagsrumsbordet ligger ett DIY halsband som jag gjort,
varje gång jag tittar på det så blir jag alldeles varm av lycka.
Snäckan som ser ut som en änglavinge hittade jag på ett av alla
strandpromenaderna ...

Blir påmind av sol & salta bad
medans regnet smattrar utanför fönstret och
höstkänslan smyger sig på så sakteliga.


☆ ☆ ☆










Önskar er en fin kväll
Kram Arja

Kommentarer

  1. Så vackert halsband. Visst smyger sig hösten på. Dagarna är varma, men mornar och kvällar är höstliga. Ha en härlig helg Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja det där med vardag vännen och en klocka som ringer tidigt! Inte det roligaste...
    Vackra bilder du bjuder på! Rofyllda...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar