Juni, Juli, Augusti ...

Hej!
Det var länge sedan jag var här inne ... oj, så det kan bli!!

Har ni fortfarande härlig semester eller har ni börjat jobba?
Jag har den här veckan också att njuta av och göra det jag vill
med dagen.

Idag har jag städat i växthuset vilket var välbehövligt,
är som en djungel där och man kommer knappt in där.

Och jag som älskar att sätta mig där inne en stund och ta en
kopp kaffe eller två hihi.

Ladyn blir glad igen när jag ställt in ett bord där hon kan lägga
sig och ta en middagslur i värmen,
och känna doften av tomat & gurka.

Pausade en stund i hammocken med kaffet & godaste lättpätta
kakan till. Digestivekex med vaniljkesella, toppad med jordgubbar,
det ni, är smarrigt gott!













Tror minsann att jag får ta och passa på att damma av bloggen
lite grann också ...
Fixa till en ny header osv.

Fin fortsatt dag till er som forfarande tar er tiden att
kika in här hos mig,
TACK


Kram Arja

Kommentarer

  1. Här har det börjats jobba igen. Men man får ändå njuta nu när det fina vädret är här några dagar. Ser mumsigt ut. Här behövs också städas lite i växthuset. Men får ta det en annan dag. Ha en fortsatt härlig semester. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar