Solen gassar in genom fönstret.

Hej
&
god morgon !

Numera vaknar jag väldigt tidigt om mornarna, varför ligga
kvar och sova då liksom när man kan upp och fånga dagen.
Gäller att passa på när vädret visar sig från sin bästa sida också.

När jag & systra min var på våran roadtrip så hittade jag dessa
fin fina små vaser.
Stod Arja på dom och färgerna är jag svag för, och om man inte
vill ha blomster i dom är dom lika fina utan. Tänker även använda
dom som ljusstakar, fint så ❧

Idag blir det altan rengöring,
tur att det inte finns så mycket att plocka bort,
ibland har man tur att man inte släpat fram allt ännu hihi.

Sedan lär det bli skönt altan häng med grill & chill.






Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Grill & chill gillas! Här strålar solen och shortsen är på! Makalöst vita ben har man också hi hi...
    Kram till dig från mig!
    Titti

    SvaraRadera
  2. Ja vilken dag vi haft. Sol och shorts här också. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar