Hej
&
en riktigt god fortsättning på det nya året!

Jamen här flög jag in idag,
känns som att "flyttfågeln" hittat tillbaks igen hihi.

Med helt ny energi under sina vingar!

Första jobbdagen avverkad med att klockan ringde 04.30,
ja jäklars vad trögt det var efter en lång härlig julledighet
bakom sig nu.

Tog mig en lång promenad till min mor för en mysig stund med
kaffe & obligatoriska kakorna till hihi.
Man tackar liksom inte nej till hennes kakfat inte ♥

Ett helt nytt år att se fram emot och att ta vara på
på ett fint sätt.

Så kvällen avslutas här med en kopp the & att kika in hos er mina
vänner för att se vad ni haft för er!




Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Kul att du är tillbaks här igen! Min klocka ringde inte förrän kvart över fem men jag var också väldigt trött... Önskar dig en God fortsättning, kram Suss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar