Fikonträdet står i grönska.

Hej!
Tänk vad fort man kan ändra sig. När jag kom hem i eftermiddags så
tog jag mig en extra titt på fikonträdet. Och döm av min förvåning när
jag ser att det är nya blad på G.

Och då rök granen ut  hihi.
Och här ser ut som hej kom & hjälp mig på övervåningen.
Finns mycket av julen som skall plockas bort,
men skam den som ger sig!

På tal om serien SKAM har ni kikat?
Började igår och skall strax sätta mig och titta fler avsnitt,
så rackans braaa!





Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Såg idag att mitt olivträd börjat släppa fram nya blad också. Vårkänsla i Januari=))
    Har inte sett skam men många pratar om den och nu när jag letar nya serier så bara måste jag se den!

    Hoppas att du har en fin kväll / Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Ja här blommar det både i apelsin- och citronträd, mina fikon står ute i förrådet och ser allmänt vissna ut, kanske borde jag ta in dom snart! Du de där korgarna på bilden, är de gamla??? Uuuursnygga är dom!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Våra fikonträd vilar i uterummet. De har inga blad. Men de kommer till våren.tack för tipset på Skam får kolla på den. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar