Plugg en lördag.

Hej!
Svisch, så var den här dagen till ända och det är kväll igen och här
sitter jag i soffan igen hihi.
Läser på distans 
Interkulturellt perspektiv på funktionsnedsättning.
Så idag har jag kikat film och läst artiklar och reflektionen gjorde jag
 samtidigt som jag röjde i mitt rum.
Imorgon skickar jag in mina tankar!

Kevin laddade ner en stegräkningsapp i min mobil för att vi skall jämföra
hur många steg vi tar på en dag.
Hm, han som jobbar till 21 idag har nog gått några fler steg än jag som har
suttit en hel del.
Lördagsgodiset har jag också nästan tryckt i mig allt hihi.





Jaha, lämnar snart bocken ensam i soffan hahahaa
för att hämta Kevin.
Vill han vinna stort kanske han skulle ta och gå hem, nä
skämt och sido finns ingen anledning till att överdriva sina steg
och det är läskigt nu när det är så mörkt ute.
Man vet aldrig vem man möter!!

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Rätt kul med en stegräknare. Man går mer än man tror. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar