Nu har jag kickat igång en ny vecka.

Hej!
Den här dagen har nog varit den gråaste/mörkaste dagen som vi haft 
på lääänge.
Känns som jag varit sömnig hela dagen trots några stora muggar kaffe.
Att sedan börja veckan kl 06:30 och sluta 18.00 då är man rätt trött när
man kommer hem.
Men väl hemma, älskar kvällar när vi lagar till något enkelt och äter
ihop & chillar,
händer mycket i killarnas liv och runt om i världen som nöts och blöts
i våra diskussioner.
För att sedan avsluta kvällen med en Lady som lagt sig bekvämt i soffan
för lite mysstund med the & min serie.

- Mamma, är du snäll?
-Alltid ♥
- Då skall du få något du blir ännu snällare utav!
Årets första pepparkaka,
eller dubbel med glass i mellan.

Vart en låååång dag
men en riktigt bra sådan!




Tack alla fina som kikar in hos mig
vart i världen ni än befinner er i,
det värmer skall ni veta!

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ja så grått det är! Känner mig riktigt låg just nu...
    Det låter som du har sköna dagar, fast långa! Härligt med mys och trevnad på kvällen sen. Nu lite kaffe och se om jag kan sluta gäspa :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Grått ute men mysigt inne ändå!
    Pepparkakor ja, köpte en burk idag. Nu börjar snart adventsmyset, härligt!
    Ha en fin kväll!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Så fin bild på Ladyn. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar