Kronärtskocka i blom.

Hej!
Är inte förtjust att äta kronärtskocka men köper dom ändå, tycker
att dom är fina som dekoration eller som när jag ställde ett ljus i.
Hur fint som helst.
Och nu ta mig tusan så blommar den också.
Och jag som vimsade runt i blomster affären igår för att hitta något
 fint att ha på bordet, hittade inget som jag fastnade för.
Och det var kanske meningen, för nu har jag en "kocka" i blom hihi.

Mörknar snabbt nu,
men tycker bara det är mysigt med alla tända ljusen
och att man går mer ner i  en viloperiod precis som naturen gör.
Ja, eller just nu tar jag en bloggstund för att sedan starta upp duracell
kaninen igen hihi.
Här städas & fejas inför helgen eller helt ärligt också steg för ikväll skall
jag hämta Kevin som jobbat och han har nog gått en hel del idag igen.

Jamen nu hinner jag inte sitta mer hihi.






Ikväll är det en fin fullmåne
som lyser upp vägen när jag åker.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Oj, en blommande kronärtskocka har jag aldrig sett. Fint med ljuset också!
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar