Inga frostnypna pelargonier här inte.

Hej!
Vilken tur att jag städade ur i växthuset och ställde in alla mina fina
pelargonier där, annars hade dom varit frostnypna och fula nu.
Nu är det riktigt kallt här både på mornar och kvällar, tar lite tid att
vänja sig att bylta på sig massa varma kläder igen.

Jag som hade planerat att kika några nya avsnitt på serien ikväll och
mysa ner mig riktigt djupt i soffan fick tänka om.
Äldsta sonen hade tackat ja till jobb så det blir att hämta honom om en
liten stund.
Men som tack hade han fixat chili con carne som bara var att värma till
kvällsmat, så jag skall absolut inte sitta här och gnälla.

Om inte annat så håller Ladyn soffan varm,
hon har minsann makat ner sig ordentligt hihi.

Ljusstaken är en slöjdpresent av äldsta sonen när han gick typ i 5:an,
älskar den fortfarande.

♥ ♥ ♥








Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer