Frostnypet imorse.

Hej!
Varje år blir man lika överraskad när man kommer ut på morgonen
och det ligger en ishinna på bilen.
Eller det kanske jag inte skulle ha gjort ...
ifall jag hade lyssnat på vad min andra hälft sa till mig igår kväll
innan vi gick och lade oss.
- Tänk på att vara ute i god tid imorgon för det blir frost inatt!
- Tror du det säger jag, och gäspar stort och somnar nästan genast.
Hör på långt håll att - jag tror inte utan att jag vet att det blir så!

Tänk att då har jag redan somnat Zzzz 

Och visst fasen var det frost & kallt och visst lyckades jag ha på
mig alldeles för lite kläder,
tur att man har värme i bilen och kan små springa från parkeringen,
vilket jag gör ändå ... det kan jag berätta om en annan dag!

Men vackert som tusan var det & är nu ute i naturen.




Soffhäng & the
och en ny serie för mig
Follow the money,
blir nog fler än ett avsnitt ikväll :O)

Njut Kvällen
Kram Arja

Kommentarer