Den här stunden på kvällen är guld värd.

Hej
&
god kväll på er!
Äntligen har jag satt ner ändan hihi, den här dagen har gått i typ
220 hela dagen med en ljudstyrka som heter duga.
Minns ni appen med stegräknaren, jag fick det att bli lite som en
tävling mellan mig och äldsta sonen Kevin, vilket jag bittert ångrar 
nu hihi.
Igår hade jag gått 6225 steg och han toppar med 26 tusen steg, klart
han har fuskat ...
Nä då klart han inte har!

Ser ni hantlarna på bordet?
Älsk på dom, toppar dammningen utav bordet med några hantellyft,
det där med att ta tillvara på tiden istället för att gnälla eller ha en massa
ursäkter till att man inte hinner gymma,
nu hinner jag med det också hihi.

Dax för påfyllning & Ladyn sitter här och väntar på att få hoppa upp i knät.
Dax att ställa ner datorn och kolla serie,
ett mysigt avslut på denna hektiska dag.






Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer