Att försöka sova när mamsen lyssnar på pod är 
stört omöjligt.

Hej!
Jag har fastnat för Wahlgren & Wistams pod, dom är så sjukt roliga och
där finns inte så mycket som filtreras bort hihi.
Och ikväll börjar Pernillas Värld på 5:an, 
jaha då blir det åter soffhäng här den här kvällen.
Ja, ladyn har inget emot det & inte jag heller om jag ska vara ärlig.

Dom här picsen har jag tagit från växthuset när vi satt där och
myste förra lördagen en stund.

Om ni är sugna på att följa mig på Instagram så sök på
arjakantola







Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Pod är alltid kul att lyssna på! Förut lyssnade jag alltid på Filip och Fredrik på mina promenader och fick många goda skratt på vägen :)
    Sköna bilder du bjuder på, där skulle jag också gärna vilja sitta...
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar