Att börja veckan med att vakna upp som
en Zombie!

Hej!
Nä fy tusan för detta mörker nu på mornarna, inte nog med att jag
är aptrött när klockan ringer och att även få liv i tonårsgossen i rummet
bredvid, 
undrar om det är åldern?
Känns som att jag får börja ta  bipollen igen, jäklars det går man igång på
kan jag lova hihi.

Ikväll bjöds det på taco paj här,
en rätt skön avslut på den här dagen
Så nu ligger jag i matkoma efter kvällsmaten och väntar på att någon
skall fråga om jag inte skall ha en kopp the hihi.

Skämt och sido ....
Disken & stöket i köket lovade jag att plocka undan!




Tulpaner var evigheter som jag köpte med hem,
pockade på min uppmärksamhet när jag stod i kassa kön på ICA,
R O S A 
ljuvligt fina, 
stort gilla på dom!

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fint med rosa tulpaner. Visst är man trött nu. Har inte riktigt vant mig att det är höst. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar