Fredagskänslan infinner sig ...

Hej!
Även den här veckan gick snabbt trots att jag själv tagit mig
fram i snigelfart. Bra att dra ner på tempot ibland, men jag
gillar det bättre när jag själv kan dra ner på det istället för att
ryggen gör det!

Absolut bra mycket bättre nu, men inte helt återställd.
Lite kreativt kaos känns det inombords när man inte kan göra
det man vill.
Utan man har varit mer som spindeln i nätet och delegerat ut sysslorna,
vilket inte är så likt mig alla ggr hihi.
Vi hjälps åt mycket och alla gör det som dom är bra på :O)



Yngsta sonen kommer att vara en mästare på att dammsuga.
Från att mest dragit runt den lite här & där till att även dammsuga
under diverse möbler.

Ja, man behöver ju inte gå till överdrift, finns dom som står och dammsuger
asfalten utanför garageporten ...







Tack för titten
&
njut fredagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Håller tummarna för att din rygg är bättre!
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar