Blev en ståendes kopp kaffe idag.

Nämen Hejsan Svejsan!

Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av det ljuvliga
September vädret.
Själv har jag åkt på ryggskottet från HELL :((

Har ett gäng härliga 3åringar på jobbet nu som behöver lite mer
hjälp än vad dom stora barnen behöver,
Envis som synden i trädgården, släpar & lyfter ...
Och en jobbar Kille som behöver hämtas sent på kvällarna...

Vilket har gjort att jag inte hann med att träna som tidigare,
latmasken hann i kapp mig hihi.

Ja ja, 
som tur fick jag tre jätte bra enkla träningstips av min jobb kille
som jag nu gör flera ggr om dagen. Och tänka sig det hjälper. Idag
har jag varit ute & tagit mig en kopp kaffe ståendes i växthuset.
Och där inne låg Ladyn och sov så sött.
Snacka om att hon tröttnat på mitt sura tryne i sängen och framför
allt att jag haft Bob som sällskap hihi.
Mer om Bob berättar jag om imorn!

Träningstipsen skrämde även slaget på min yngsta son när han imorse
hittade mig liggandes platt fall på mattan.
Han trodde att jag ramlat!!









Dax för kvällsmat här nu och även det är en historia för sig hihi.
Att vara tonårsmamma är bara så härligt!

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer