Att kunna slå en kullerbytta.

Hej
&
God Kväll kära vänner!

- vet du att min storebror han kan slå en kullerbytta utan att hålla
i händerna säger en tjej på 4 år till mig idag.
- wow, så duktig han är! säger jag.
4 åringen granskar mig noggrant och säger - Men du som är så stor
kan väl också slå kullerbyttor utan att hålla i händerna?
- Ja, det kan man ju tro .... biter mig hårt i tungan ... jag behöver hålla
i händerna och ha en riktigt tjock madrass då klarar jag det nog ....
4 åringen skrattar & då äntligen kan även jag skratta, 
och då frågar hon mig - kan du göra kullerbyttor?

♥ ♥ ♥

Vädret gjorde också en riktig kullerbytta idag vill jag lova.
Från solsken till riktigt rusk väder med hårda vindbyar, jag låter
som värsta meteorologen hihi.

&
kullerbyttornas finaste kullerbytta
min Medinilla magnifica har slått ut i ny blom!
Jag som inte är den bästa krukväxtvårdaren är överlycklig,
fast å andra sidan tycker jag att Medinillan är vacker med bara
sina gröna stora blad också för den delen.

Undrar om jag skall överraska min man med att göra en kullerbytta
i sängen när det är läggdags,
mer för att bevisa för mig själv att jag fortfarande kan hahahhaaaa.






Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Kullerbytta var många år sedan jag gjorde. Känns som passé för mig. Blir nog annars helt snurrig. Fin din blomma är. Ha en fin fredag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ha ha en kullerbytta och man fick väl ringa direkt efter en ambulans! Ja fortsätt med din akrobatiska konster, det är nog bra för kropp och själ...
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar