Så vackert så man kan dö en smula.

Hej!

Oj, så mycket fint jag har fotat den här sommaren, blir många
bilder att gå igenom.
Och när jag/vi är ute och åker så är det allt som oftast jag ser saker
och ting som jag bara måste fota ...
för jag tycker att det är så vackert.

Jag har ingen koll på dagarna nu utan varje dag är typ som lördag
för mig hihi. Däremot har jag två jobbar "nissar" som längtar tills
det blir helg & ledighet ...
Så idag har jag en lista på vad som skall helghandlas vad det gäller i
matväg & lite gott snacks .
Hoppas vi på uppehållsväder så mannen min slipper stå och grilla ute i
regnvädret.


Dom här bilderna fotade jag i gränna,
tror minsann att jag får investera i fler rosbuskar i trädgården.






Härlig fredag önskar jag er alla och glöm inte av att
Njuta Dagen
Kram
Arja

Kommentarer