Ebe Plant Gränna

Hej!
Efter många turer runt i Gränna efter parkering så åkte jag jag ner några gator
och hittar den här supermysiga trädgårdshandeln. Gick in och frågade ifall jag
kunde parkera på hennes ängssnutt ett par timmar. Och det var inga problem,
glad man blir!!
Tack, ännu en gång ♥







Och självklart gjorde jag ett besök där också innan vi skulle bege
oss hemåt.
Där skulle jag kunnat strosat runt längre om jag inte hade en tonåring som
blev kvar vid bilen och helt ointresserad av blommor hihi.




Det där glaset vin njöt jag av hemma på altanen sen istället.
När vi satt och summerade våran dag så utbrast Emanuel i skratt och undrade
ifall jag hade berättat om brännässlorna?
Hm, ibland när man åker långt så har nöden ingen lag framför allt när man är
Qvinna och måste in bland buskar & som i detta fall brännässlor,
och man råkar bränna sig på baken lite grann hihi.



Önskar er en fin start på Augusti månad.
Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så trevligt ställe. Det är inte lätt med tonåringar som inge gillar växter känner igen det. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilket ställe! Där är soffan igen...galet fin! Kul med en utflykt ibland och härliga bilder du bjuder på också.
    Kram, Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar