Ömsom sol och ömsom regn .

Hej!
Nu är jag tillbaka igen ...
Jag/vi mår bara bra ifall någon undrar hihi. Dagarna går så fort och ibland
känns det som det bara rinner iväg .... med allt som skall hinnas! Så att stoppa
det där ekorrhjulet och stanna upp och ifråga sätta sig själv ibland och undra vad
man håller på med är rätt bra faktiskt.
Rensa lite tankar och våga umgås med sig själv ... 

Idag tog jag med Ladyn ut på en promenad i trädgården. Hon skrämde oss rejält 
i veckan då hon blev sjuk.
Ett besök hos veterinären och troligtvis att hon fått i sig något som knockade henne
totalt.
Hon som inte åker bil annars gav inte ett ljud ifrån sig, och så medgörlig som hon
var när hon blev undersökt och fick dropp ... fy den stunden kunde jag vara utan!

Men som sagt nu är hon frisk igen och lite tjurig för att hon inte får vara ute så länge.
Så lite ömsom sol och regn idag gör inte så mycket. Medans hon vilar så tänker jag
baka frallor/bröd till i veckan.






Njut Dagen 
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vilken tur att Ladyn verkar må lite bättre ändå! Så fina rosbilder du visar!
    Ha det fint i veckan!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Sån tur att Ladyn mår bättre. När ens små djur inte mår bra är det inte lätt. Man är rätt maktlös. Skönt att ni har det bra nu. Visst springer tiden fram. Ibland måste man stanna upp. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar