En jobb vecka kvar innan semester.

Hej!
Inte lika tungt att gå upp 04.30 nu på morgonen och veta att nästa måndag så är det
jag som har semester & sover fortfarande vid den tiden hihi.
Bara känslan .... å´vad jag längtar!

Plockade in några rosor igår som får ligga i en skål med vatten,
doftar gudomligt gott kan jag lova.

Får se om hatten & solbrillorna kommer till användning idag eller
om det är ett paraply som gäller!

Ett som är säkert är att jag har ett tandläkarbesök idag, har aldrig haft tand-
läkare skräck mer skräckfullt när man skall betala hihi.







Önskar er en fin start på veckan
oavsett om ni har semester eller som jag,  jobbar!

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så vackert med rosor på ett fat. Här jobbas lite till. Men det är helt ok. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar