Lupiner,
dessa vackra blommor.

Hej!
Men oj, oj, oj vilket långt uppehåll det blev ... hihi
Tack snälla ni raringar som kikat in här ändå det värmer skall
ni veta ♥

Mors dag idag
och jag blev glatt överraskad redan igår när äldsta sonen
gav mig en chokladkaka som jag kunde mumsa på till efter-
middagskaffet när jag kom hem efter att ha kört honom till
jobbet.
Uträknat bra av honom när det inte går bussar som passar men
det är en annan story hihi.
Eller att jag redan förra helgen mumsade på godaste blåbärspajen
med kaffe på altanen för att yngsta sonen trodde att det var Mors
dag redan då.
Att hålla reda på alla dessa bemärkelsedagar är inte lätt alla gånger.

Men jag lutar mig tillbaka och låter mig bli ompysslad idag
av la familia.

♥ ♥ ♥

Med dikesbuketter finns risken för att även få med sig små
kryp hem ....
men den risken tar jag hihi med allt vackert som naturen har
att bjuda på.








Den bästa dagen till er alla oavsett om ni är
mammor eller inte.
Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Inte dumt att få fira mors dag två helger :D Jag fick fira redan i torsdags med då dottern fått baka rulltårta i hemkunskapen som de fick ta med hem till sina mammor :) Så fina bilder du visar, och lite småkryp är det värt med de fina vildblommorna. Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Kram till dig fina mamma Arja! Ja visst tittar jag in då och då och kollar läget....
    Var rädd om dig för du vet att du är unik och värdefull för många.
    Vink vink från mig.

    SvaraRadera
  3. Så gulligt av sonen din. Så vackra blommor. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Underbara blommor och fina bilder!
    Min mors dag firades inte alls i söndags, men måndag morgon blev det morsdagsfrukost på IKEA med min dotter. Alla sätt att fira på är väl bra, eller hur? Liten present på posten från sonen dök också upp på eftermiddagen!
    Ha det fint!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  5. Ja tänk så skönt att bli firad en hel dag :) Det kan alla mammor behöva!
    Hoppas allt är bra med dig och jag önskar dig den bästa av helger...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar