The & Chokladboll

Hej!
Tidigare ikväll när jag satt och drack mitt the fick jag en liten
överraskning av äldsta sonen, en chokladboll eller som jag sa
- tre små i en hihi
Varför rulla massor utav småbollar när man kan göra typ åtta
stora!!!
Och den slank ner medans jag funderar på helgens bestyr,
videkissar, dom är så fina att dekorera med. Vi har två stora
videkiss träd precis vid tomtgränsen men ända problemet är att
dom är så rackans högt upp.
Och den ända som är bra på att klättra i träd är Ladyn, och att
få henne att ta med några kvistar finns inte på världskartan hihi.

Lär bli en sväng till blomsteraffären efter jobbet imorgon.








Nä men nu skall jag dra mig till sängen,
som jag längtat ...
Ligger något nytt & väntar på mig där ...
och NEJ har inte bytt ut mannen hihi.
Berättar mer imorgon!

Kram
Arja

Kommentarer

  1. Det är så fint med videkissar. Så gott med chokladboll. Ha en fin fredag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så stämningsfulla bilder. Såg en som bakat chokladbollar med en plopp eller center i nyligen :) Önskar dig en fin helg, kram Katta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar