Sista Mars.

Hej!
Men hur snabbt rusar inte dagarna iväg nu för tiden. Men TACK
för att det har blivit sommartid, älskar dom här kvällarna som är
så mycket ljusare.
Nu har jag en förhoppning att regnandet skall övergå i lite mera
soliga dagar.
Är så sugen på den här planteringssäsongen, bara att få stoppa ner
händerna i jorden, rycka upp några ogräs hihi.
Få rå om i mitt älskade lilla växthus och sitta där med en kopp kaffe
och  Ladyn vid min sida lapandes sol.
Trodde att jag skulle få gjort massor under påskledigheten men tyvärr
hade vi det soligt men ack så kallt i vinden.
Ja,ja växthuset det står där och väntar ....

Och till sist mina ljuvliga gula tulpaner,
gult är inte fult,
tar tebax att jag inte gillar gult.
Mer gult åt folket hihi.






Dax att göra sig iordning. Har en lång dag framför mig som jag även ser
fram emot.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ja, nu är det vår och lite sol vill vi ha, eller hur?
    Tack för tips om kudden. Har nu sovit några nätter på min och den är så skön! Sover mycket gott!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Hoppas helgen bjuder på mycket sol så jag kan njuta i trädgården. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar