Doften av vippjasmin

Hej!
Ja, antingen gillar man doften eller så gillar man den inte.
Och min man tillhör kategorin som inte gillar den, han tycker
att den doftar alldeles för starkt som gammal dam parfym!!
Jamen lite doftar den i hela huset hihi, så den har fått flytta in
i mitt rum och döm av min förvåning när jag märkte att det doftade
något annat där en stund ...

Yngsta sonen undrade ifall jag målat naglarna,
nä tagit in en nysprayd loppis bricka!
Blev så sugen att testa en ide som jag sett "någonstans".

DIY
Sprayade brickan vit och när den var halvtorr hihi så
stämplade jag en text.
Imorn skall jag köra lite sandpapper på den för att få en snygg sliten
yta.







Härligt med dom här kvällarna nu när det är betydligt ljusare ute.
Här skall jag krypa upp i soffan med the & serien SUITS, känner
mig som Ladyn lite grann ... 
I Am Not Lazy
I´m Just
energy-saving.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Kul idé med brickan! Den kommer att bli så fin! Vad stämplade du med? Blev lite nyfiken på det.
    Härligt med doftande blommor tycker jag!
    Ha en fin kväll!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Kan förstå att man inte gillar doften, fast gillar den allt....men himla fin är blomman i alla fall!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar