Oh Friday
Let me hug You.

Hej!
Bästa dagen på veckan enligt mig och en fredag med
tacos, snabbt & kvickt ordnat med hjälp av gossarna.
Alla är vi lite trötta efter veckan som gått och härligt att komma
hem trots lite småstök här & var.
Småstök eller tänker jag efter hemtrevligt på ett bra sätt .. här hjälper
vi alla åts och känner att det där tjatandet har vi kommit förbi.
Sedan finns det klart en del prylar jag absolut tycker att man inte behöver
plocka bort ...
ett av dom är Emanuels gitarr,
den kan man hitta lite varstans. Brukar själv "spela" lite på strängarna
man tyvärr är jag inget bra på det, bättre på luftgitarr hihi.




Dax för matlagning och fick just en förfrågan om jag ville ha hjälp
med maten eller höra en ny låt som han övat på,
lättplätt val,
spela du medans jag fixar maten.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vilken mysig fredagskväll. Tacos är gott. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härligt med fredagsmys, idag får vi mysa ännu mer i kärlekens tecken på alla hjärtans dag!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Ja så var då helgen över igen...var det inte fredag nyss? Ok, nya tag för en kommande vecka och en stor kram till dig!
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar