Leva vardagen och fånga det vackra i det .....

Hej!
OOOps, länge sedan sist mina vänner ....
Hoppas att allt är väl med er? ♥
Här blåser det nya vindar eller som Kungen sa - vi vänder blad och
ser framåt ... 
Och just nu är det mycket prioritering, och det är JAG ...
sedan efter nyår har jag ändrat livsstil, äta nyttigt, nja .. mindre portioner osv.
träna ..
och  har hittat en rytm som passar mig och la famila....
mycket matlagning ihop, inte bara jag & mannen utan
även våra "gossar" också.
Ja, jäklars vilken PT min äldsta är!!!
Koll på läget det har han!!

Och fånga det vackra dårå ....
och på bild hahahaaaa...

dagar när vardagen flyter på med jobb, skola, möten & olika aktiviteter
så stannar jag/vi UPP 
och umgås & umgås pratar, diskuterar , kramas ja, jäklars vilka jobbiga
föräldrar man kan va ibland hihi,
men som jag har sagt till mina gossar det spelar ingen roll hur gamla ni är,
eller stora ni är så kommer jag ALLTID, ALLTID kramas med er ...
och dom ler ... ger mig den varmaste kramen och klappar mig på huvudet
och man får den varmaste kramen som gör så man smälter. ♥

Och dagens pics,
veckans stök i badrummet ...
är man som jag hahhaaaaa
gillar överblommade tulpaner check
Blått som tydligen är vårens inredning check
lite DIY knåpa ihop egna armband
och givetvis återbruk ... 
och något som mina tonåringar tyvärr är så dåliga på....
byta toarulle, puh ... hur svårt kan det va?
Tekniskt begåvade det är dom båda två, och där erkänner jag att
det är inte av mig, kan mycket ... och kan erkännas av att dom lär
mig hihi. 

Toarullen,
är absolut inte sponsrad, även om bilderna är "snygga" hihi
men mjukt som tusan är det för rumpetussen och säger bhäääää....










Sen kväll
men 
Njut den
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ja vad vore blogglivet utan dig Arja? Inte mycket...alltid härlig läsning och fina bilder!
    Ha en fortsatt skön helg.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Det där med att kramas mycket är viktigt! Jag har alltid haft som ett mantra som jag sagt till mina numer vuxna barn: Vad är det bästa med kramarna? Svaret från dem blir då alltid: Att de aldrig tar slut! Det spelar nog ingen roll hur stora barnen blir, vi säger fortfarande detta till varann när vi ses och kramas...
    Ny livstil är det här också, mer grönt, mindre fett och socker, mer motion också. Känns bra och byxorna sitter faktiskt lite lösare också. Härligt när det funkar!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar