måndag 4 januari 2016



Stiga upp tidigt med månen, kaffe
och ful tulpanerna som sällskap.

Hej!
Måndag morgon och jag är fortfarande ledig, vaknar redan vid
07.00.  Känns som att den här kroppen & knoppen är utvilad efter
den här julledigheten, så rackans gött!!!
Bryggde kaffe & fotade morgonens bestyr, satt och funderade ifall
jag skulle sätta mig och sy lite granna  kanske dumt att väcka
tonåringarna i huset hhi.
Medans jag sitter där så vaknar äldsta sonen och kommer upp och
frågar ifall jag inte var ledig idag? 
- Jo!
- Men vad gör du uppe redan?
- Njuter av morgonen, skall du göra mig sällskap?
Den minen hihi.
- Nä, jag skall sova en stund till ... och du, få inte för dig att börja
dammsuga eller något sådant!!!
- Fniss, jag lovar!

♥ ♥ ♥







Önskar er alla en fin start på veckan
och
Njut Dagen
Kram
Arja

2 kommentarer:

  1. Härligt med ledighet. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dina ful-tulpaner jag! ;-) I natt vaknade jag och tyckte att jag sovit tillräckligt, det måste väl också vara ett tecken på att man är utvilad? Känns väldigt skönt att få ett avbrott i jobbandet, då blir det kul att börja jobba igen!
    Ha det fint!
    Kram, Ann

    SvaraRadera