Kylan håller i sig.

Hej!
Kallt som tusan är det och kallare skall det bli burr, burr.
Men är det vinter så är det, och jag gillar det hihi trots att
jag numera sover med raggsockar för att jag är en isbit när
jag går och lägger mig, stackars min man hihi.
Dagarna går med rasande fart och när jag nu har slutat hålla
Ladyn sällskap i soffan och börjat "träna" igen så hinns det inte
med så mycket mera .... fast å andra sidan är det det som är mitt nya
projekt att ta tag i hälsan/kroppen. 
Just nu sprudlar jag av energi!!

Dagens pics passar in på Onsdagstemat
obeslutsam eller isigast.

I helgen kom det massor utav snö och det blev mycket skottande
och när vi ändå var ute kläckte jag den fantastiska iden om att göra
en snögubbe när vi ändå var ute.
Tonåringarna här hemma blev inte ett dugg förvånade av sin mammas
barnsliga förslag men skotta är okay men snögubbe, no no !!

Men yngsta överraskade med att göra islyktor av ballonger som du
fyller med vatten.

Han hade lite svårt att bestämma sig för när dom var klara, hur isiga dom
skulle bli.

Urmysiga tycker jag
och en fin överraskning ♥

Nyfiken på fler bidrag,
då kikar du in 








Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fina! Kul att barnen vill pyssla lite också ibland!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Så fina islyktor. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar