Årets första dag och här tar vi det bara lugnt ...

Hej!
Vilken kväll vi hade igår, skrattat så jag har ont i magmusklerna.
Då kan man undra hur vältränade dom är hihi. Erkänner att dom
är i gott förvar!
Årets första dag  här är verkligen grå vädermässigt, men mig gör det
absolut inget för jag har inte tänkt att gå ut ändå. Här kör vi soffhäng
med fika & netflix. Serien jag kikar på nu är RIVER, lagom många avsnitt
att se på.
Och jag blev på kommen med gottigheterna till kaffet, och jag som trodde
att jag gömt det så bra bakom blommorna hihi.
Vita chokladen fick min äldsta son, han påminde mig raskt om ett löfte
jag gav att jag skulle äta mindre choklad 2016.
Nu delade vi lika så lite mindre blev det allt hihi.






Önskar er alla en fin början på det nya året och en förhoppning
om ett fridfullt år.
Kramar i massor
Arja


**********

Kommentarer

  1. Det är underbart med såna dagar!
    Att bara hänga i soffan och käka choklad=))

    Härlig dag till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att få lata sig med film. Så bra du skrev om serien River. Den ska vi också se har hört att den ska vara bra. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar