Stormen viner utanför fönstret ...

Hej!
Ja, sicket väder säger jag bara men tyvärr inget vi kan göra något
åt utan att bara gilla läget!!
Granarna hade jag tänkt köpa idag men hade ingen större lust att stå
där ute i rusket för jag brukar som sagt ta god tid på mig hihi.
Men däremot kan jag visa mina ljuvliga änglar som skall hänga i granen
hade jag tänkt. 
Ett så lätt plätt DIY tips
och iden hittade jag i senaste Jeanne d´Arc Living.






Nu är det dax att plocka undan lite från köksbordet,
yngsta har dekorerat klart ett pepparkakshus, trodde först att han inte
var så intresserad man kan inte så noga veta med dessa tonåringar hihi.
Men så glad att han ville "chilla" med mamsen en stund i köket ♥

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så söta änglar!
    Härligt när tonåringarna fortfarande gillar att hänga med mamsen och julpyssla lite, då är man lycklig som mamma!
    Ha en fin vecka!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar