Änglarna smyger sig sakta fram.

Hej!
Kvällens todo var att vispa till en kristyr och spritsa på
lite nytt på förra årets änglar. Fick mig en skratt attack när jag
kom tänka på Ladyn, hittade henne på köksbordet knaprandes
på en av änglarna, hon gillar kristyr hihi.
Vågar nog inte lämna dom på tork på köksbordet över natten, man
kan få sig en chock på morgonen annars hihi.

Inte dom snyggaste spritsade änglarna kanske men med lite grovt
snöre på och hängandes någonstans så blir det så där perfekt som
jag gillar & vill ha det!




Jaha, dax att ta hand om röran i köket,
resten av kristyren sparas till imorn för då skall ett pepparkakshus
monteras ihop. Det blir ett kapitel för sig kan jag lova hihi.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ett "sött" pyssel du! Jag hinner inte få på någon kristyr eftersom pepparkakorna åker direkt ner i magen...
    Ha en glad dag Arja!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Kul pyssel! Önskar att jag fick pyssla hela december men nu är det högtryck på jobbet så det hinns inte med så mycket mer.
    Nu trivs jag på jobbet men ändå....lite mer pysseltips hade varit trevligt.
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Duktig du är, här blir det inget pepparkaksbak i år. Tror jag inte... Kram

    SvaraRadera
  4. Så fina änglar. Hoppas din lady kan låta de vara. Ha en fin luciadag. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar