Tände det första ljuset,
och julen står verkligen på glänt.

Hej!
Adventspyntet är på plats och här fikades det en riktigt
mysig adventsfika med mjuk pepparkaka, skumtomtar
och glöggen har värmts upp och små smuttats på medans det
har grejats. Julmusiken är väldigt varierande här kör med spotify
och lyssnar på gamla låtar & hittar lite nytt,

Allt är så där mysigt som jag vill ha det....

Hysterin runt jul kan jag vara utan!!




Önskar er alla en fin start på veckan
och jag hoppas att ni liksom jag klarade mig från stormen GORM.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Låter härligt! Vi hade glöggmingel/adventsfika med våra vänner igår kväll. Jättetrevligt och jag hoppas att det blir en ny tradition som vi kan fortsätta med flera år!
    Ha en fin vecka!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar