Springa på saker som man bara måste haaa.

Hej!
Idag efter jobbet stannade jag till i en av mina favvo butiker.
Bettys i Borås, där har dom som överallt börjat plocka fram
granar, julgranspynt osv. 
Åh fick mig en lätt feberfrossa hihi när jag såg allt fint och den
där längtan till advent ökade ännu mera!!!
Mossa & ljus köpte jag och så finaste saxen såklart!!!
Jäklars så lyxigt det var en stund ikväll när jag satt och klippte
till delar till en ängel,
snabbt & smidigt gick det och den här saxen är bara min för att
klippas i tyg.
Har ett gäng saxar som är så slöa att det liknar ingenting, saxar
som man klippt allt möjligt med förmodligen hihi.

Mysigt med dom där pysselstunderna nu,
många projekt på gång samtidigt men till advent skall jag
väl vara klar!



Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härligt med pyssel! Jag tänker göra en pysselhörna i ett rum som nu står tomt eftersom barnen är utflugna.
    Där ska jag sy, pyssla och kanske blogga också.
    Läcker guldsax du hittat!
    Ha det fint!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Fina, fina Arja. Har nu suttit här en stund......tittat på många, många av dina underbara bilder! Vilken "Lisa för själen" att se så ljuvliga bilder.
    Tänk att du är såååå duktig på att använda din kamera. Sedan ALLT du skriver till bilderna.......wow......visar på att du är en fin tjej med ett varmt hjärta!
    Men du vet att jag har tyckt det under några år!!!
    Var rädd om dig! För du vet att du är en unik och värdefull tjej.
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  3. Vackra saxar måste man ha många av! Perfekta till pyssel och alla örter sommartid...
    Du bjuder alltid på så vackra bilder!
    Kramis,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar