Ladyn & Jag.

Hej!
Vilken fantastisk helg vi har haft igen på alla sätt & vis.
Idag har min kamera gått varm kan jag lova, jag behöver ett
nytaget foto på mig själv. Jag vet inte huuuur många crazy bilder
jag fick till ...
Tog en kaffepaus och satt och muttrade en stund ...
Så när jag står där och rattar in kameran  så dyker Ladyn upp
och vill också vara med hihi.
Blev många crazy bilder där också men kul hade vi.

♥  ♥  ♥



Kvällen har vi nu tillbringat ihop igen,
och fick givetvis en ide på kvällsfotografering hihi.
Ja här hittar man henne allt som oftast på kvällarna liggandes på
mattan, golvvärmen är på här nere så det blir extra varmt & gosigt för
henne.




Nu skall jag ta min kopp the & kika på tredje avsnittet av Bron.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Kul att se lite av dig. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Fin bild på er båda! Ser gosigt, mysigt och kärleksfullt ut!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar