Numera startar jag varje morgon med en Shot.

Hej!
Och givetvis med bara massor av nyttigheter. Ni trodde väl
inget annat hihi?
Att mota Olle vid grind eller dom här jäklars bacillerna som
alla så villigt delar med sig utav dom kan jag vara utan.
Av en ren tillfällighet hittade jag den här sidan

Har tagit den här shoten nu ett tag och den ser väl inte så
god ut när du blandat ihop alla ingredienser, men som sagt när
du sveper den som en shot hihi så är räddningen för mig iaf att
den smakar kanel och det gillar jag. 
Testa vetja!!





Här har vi en riktigt fin solig höstdag som njuts av
ute i trädgården med lite blomsterfix mm.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Din shot kanske inte är så god men den ser god ut och är vacker att se på! Det riktigt syns hur nyttig den är och att den kryllar av vitaminer. Hoppas att den håller bacillerna borta nu,
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar