När sommaren går över till höst oavsett om man 
gillar det eller inte.

Hej!
1:a september och jag gillar det faktiskt mer & mer för jag
lovar soliga dagar blir det framöver trots att nu i skrivande
stund så regnar det här hos mig och har gjort största delen av dagen.
Tog mig en kort runda för att kika in lite nyheter i inredningsväg, så
mycket fint dom fått in till hösten igen. Man vill ha typ allt!!

Men jag flyttade runt lite saker här hemma i helgen.
Fick använda mig av mitt Magic finger hihi.


Fick byta ut en & en annan glödlampa,
och här kommer ett DIY tips!


Samla ihop dom i en skål.
Jag stoppade även i en liten batteri slinga ni vet sådan där med
"koppar" tråd så lyser det lite mysigt också.



Jamen lite nytt fick följa med hem som fortfarande ligger
kvar i kassen hihi.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Snyggt!!
    Här öser det ner regn nu på morgonen...Så idag blir det regnjacka och långbyxor för första gången på flera veckor=))
    Men det gör inget, snart är solen tillbaka.
    Kram och fin dag // Hannis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar