Årstiden är höst
men man kan tro att det är sensommar.

Hej!
Idag vaknade jag med en rastlöshet i kroppen & tankar som jag
var tvungen att få sorterade. Fick för ett tag sedan reda på att en vän
hade fått cancer, Fuck Cancer!
Jag som trodde att hon nu var en lycklig pensionär som hade fullt upp
med tillvaron, en tillvaro som hon trivs med ....
Jobbar man & sliter hela livet och sedan när man "äntligen" går i pension
så blir det så här!!!
Som sagt man vet aldrig vad som står och  lurar bakom hörnet och vad som
kommer att ske ....
Men att ta tillvara varje dag & vara tacksam för just den dagen det räcker för
mig ....

Idag blev en dag ute i trädgården och en något förvildad sådan vill jag lova.
Efter mycket ogräsrensande så tog jag mig en välbehövlig paus med en god
kopp kaffe i solen och fick syn på detta fenomen!!

Fjärilar i massor ....



Hela sommaren har vi bara haft några enstaka fjärilar,
men nu så...



Hämtade kameran,
och kröp sakta, sakta fram för att inte skrämma dessa skönheter.



Påfågelfjäril,
utslagen ser den ut som tagen ur en sagobok.



Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Underbaras fjärilsbikder. Visst har vädret varit toppen. Ha en fin söndag. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar