Ett härligt loppisbesök efter jobbet idag.

Hej!
Tror att i mitt förra liv så jobbade jag i en tyg affär hihi. Älskar
tyger i alla dess slag och går gärna och stryker som en katt när jag
ser fina tyger. Och just idag hittade jag urfina tygstycken för ynka
25 kr st, jamen förstår ni så billigt? 
Får ser vad det hamnar så småningom men antingen som dukar,
kuddfodral eller något annat kul!
Och tyg var inte det enda jag fyndade utan lite till hösten inredning
också. Och när jag ändå var på vift så köptes något jag kom på att vi
verkligen behöver och ser man även stora RÖDA rea lappar i en annan
butik då måste man ju bara stilla sin nyfikenhet hahahaa.
70%  rea på ett urmysigt plagg det stod Arja på och nästan alldeles gratis
det också, då slår man till direkt vill jag lova!!!
Mer om detta en annan dag.





Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer