Att vinna ett presentkort i en fototävling.

Hej!
I somras var jag med i en fototävling där man skulle delta med
någon/några bilder från sin trädgård. Sagt och gjort bilder har
jag och lyckades vinna ett presentkort. Tjohooo, snacka om att bli
överlycklig jag som ALDRIG brukar vinna något men så helt plötsligt
händer det.
Så förra fredagen åkte jag bort till butiken och valet blev en underbar
bukett blommor som nu pryder köksbordet så fint.

Fotade buketten utomhus för att få till lite snygga bakgrundskontraster.

När mörkret faller på ikväll skall jag iväg på en ljusafton som dom har
i handelsträdgården här nära oss. Där bjuds det på tilltugg, musik & en del
 fina erbjudanden och såklart massor utav tända ljus.
Det skall bli himlans mysigt!!







Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vacker bukett, vilken tur och förstås skicklighet att vinna! Kul, grattis!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar