Praktlysing
nu står den i blom & så vacker.

Hej!
Mannen min han går och pular & donar i trädgården medans
jag mest intagit ryggläge mot solen eller skuggan i hammocken
med kaffe & en bra bok. Inget ont i det för rätt som det är så får
hon sig ett "ryck" och drar på sig trädgårds handskarna & kommer
springandes med skottkärran i högsta hugg!! Blommorna växer och
det gör tyvärr ogräset också, lite småcharmigt har det varit med lite ogräs
här och där men när det börjar ta över då är det dax för en ordentlig
rensning!!!
Pausa emellanåt är ett måste och då åker kameran fram .... har tagit
fotandet till en lägre nivå hihi. La familia hittar mig numera liggandes
på mage/rygg eller smygandes i buskarna haha. Allt för konsten som jag
säger!!!
Snäcksnigeln kröp in i sitt skal snabbt som tusan för hon har hört talas
om mig ....  älskar snäckor det gör jag men tyvärr inte sniglar! Sniglar
som inte äter upp växtligheten är heeelt okay men dom där andra slemmiga
mördarsniglarna, ja den jakten pågår fortfarande ....








Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Fin bild på snigeln med sitt hus på ryggen! Märkliga djur som bär runt på sitt hus men vackra är de verkligen. Du gör alldeles rätt som vilar mellan trädgårdsjobben. Man måste ju njuta av allt fint man gör också!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Vackert. Jag gillar också de där fotona långt nere på marken. Det är säkert vårt barnasinne som finns kvar. Härligt! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar